Pirkimas el. parduotuvėje

1Ar galiu atvažiuoti į jūsų parduotuvę ir ten nusipirkti norimas prekes?
Ne, negalite, nes tokios vietos nėra. Tai yra tik elektroninė parduotuvė ir prekės siunčiamos per kurjerio tarnybą ( jei nėra tarpusavyje susitarta kitaip). Dėl kitokių pristatymo būdų ar salygų būtina susitarti atskirai el. laiškais ar paskambinus mums.
2Kur jūsų svetainėje galiu pamatyti mano padarytus užsakymus?
Visą informaciją apie padarytus užsakymus Jūs galite rasti mūsų svetainės skiltyje Pirkėjo sritis – Mano paskyra - Užsakymai
3Ką reiškia Apmokėti , jei apmokėjimas tik bankiniu pavedimu?
Paspade šį klavišą Jūs pereinate prie užsakymo formavimo pabaigos. Kad sėkmingai pereitumėte prie tolimesnio žingsnio Jūs taip pat turite pažymėti langelį : Aš perskaičiau ir sutinku su el. parduotuvės Taisyklės ir sąlygos * Pažymėjus reikalingus langelius ir paspaudus "Apmokėti" Jūsų užsakymas yra pilnai suformuotas. Jums belieka per 4 (keturias) darbo dienas apmokėtu užsakymo sumą į nurdytą mūsų įmonės sąskaitą. Pasikeitus užsakymo statusui iš "Sustabdyta" į "Vykdoma" reiškia, jog pinigai buvo sėkmingai gauti ir jūsų užsakymas yra siunčiamas Jūsų nurodytu adresu arba į nurdytą paštomatą.
4Kada aš galėsiu pamatyti užsakymo patvirtinimą?
Užsakymo patvirtinimas yra suformuojamas ir išsiunčiamas į Jūsų nurodytą elektroninį paštą automatiškai iš karto po Jūsų pilnai atlikto (be apmokėjimo) prekių užsakymo.
5Padariau užsakymą tačiau mano o užsakymas yra "Sustabdytas"
Tai rodo, jog Jūsų užsakymas yra priimtas, tačiau dar nėra gautas apmokėjimo patvirtinimas iš banko. UŽSAKYMAS PRADEDAMAS VYKDYTI PO GAUTO APMOKĖJIMO PATVIRTINIMO. Pasikeitus užsakymo būsenai iš "Sustabdyto" į "Vykdomas" reiškia, jog apmokėjimo patvirtinimas yra gautas ir užsakymas yra perduotas surinkimui, pakavimui ir išsiuntimui.
6Padariau užsakymą tačiau užsakymo patvirtinimo laiško negavau. Kodėl?
Užsakymo patvirtinimas yra suformuojamas ir išsiunčiamas automatiškai po suformuoto užsakymo, tačiau dėl pašto serverių ar kitokių nustatymų, retais atvėjais, laiškas gali būti nukreiptas į "spam" arba "junk" direktorijas. Tokiu atvėju jas ir reiktų patikrinti. Ir apie tokį atvėjį labai norėtumėme, kad praneštumėte mums elektroniniu laišku į info@kompozitai.lt

Apmokėjimas už prekes

1Per kiek laiko turiu apmokėti pateiktą užsakymą?
Pateikę užsakymą jį apmokėti turite per 4 dienas, to nepadarius užsakymas bus atšauktas. Jūsų užsakymas bus išsiųstas tik kai bankas patvirtins Jūsų apmokėjimą
2Kokia informacija jums reikalinga darant bankinį pavedimą?
Darant bankinį pavedimą skiltyje „mokėjimo paskirtis“ turėtumėte įrašyti užsakymo numerį (pavyzdžiui „užsakymas arba order #3100” ), kuris ir bus pagrindinis Jūsų identifikatorius, nes pagrindinis mokėtojas gali būti ir kitas asmuo nei padaręs užsakymą.
3 Kaip turėčiau apmokėti pateiktą užsakymą?
Jūs turėtumėte padaryti bankinį pavedimą į mūsų atsiskaitomają sąskaitą. Ją rasite mūsų kontaktuose arba ji bus nurodyta dokumente, kurį Jūs gausite laiške kartu su Jūsų užsakymo informacija.
4Ar galiu už prekes apmokėti bankine kortele?
Ne, negalite. Kol kas ši funkcija negalima.
5Ar galėsiu apmokėti už siuntinį paštomato terminale atsiimant siuntą?
Ne, negaliėsite, Kol kas ši funkcija negalima.

Prekiu pristatymas

1Kokie taikomi prekių pristatymo būdai?
Visos prekes užsakytos mūsų el. parduotuvėje yra pristatomos per Omniva kurjerio tarnybą į jų tinklo paštomatus. Galimi ir kitokie pristatymo būdai, tačiau jie ir jų sąlygos aptariamos individualiai.
2Ar galiu užsakytas prekes atsiimti pats/pati nurodytu internetinėje svetainėje adresu?
korespondencijai, fizinės parduotuvės ten nėra. Visos užsakomos prekės yra pristatomos į pasirinktą paštomatą arba kitais iš anksto aptartais būdais.
3Kokia pristatymo kaina?
Lietuvos teritorijoje prekių sumai iki 100 Eur ir maksimaliam svoriui esant iki 30 kg pristatymo į paštomatus kaina nuo šiol yra 0 Eur. vienam siuntiniui. Užsakius prekes virš 100 Eur. sumai ir esant svoriui iki 30 kg. pristatymas į paštomatus Lietuvoje kaip ir anksčiau yra nemokamas. Pristatymas į Latvijos respubliką analogiškai nuo šiol yra 0 Eur. bendrai prekių sumai esant iki 100 Eur ir svoriui esant iki 30 kg. Nemokamas pristatymas į Latvijoje esančius paštomatus yra prekių sumai esant didesnei nei 100 Eur. ir svoriui neviršyjant 30 kg. Pristatymas į Estijos respubliką analogiškai yra 5,49 Eur. bendrai prekių sumai esant iki 100 Eur ir svoriui esant iki 30 kg. Nemokamas pristatymas į Estijoje esančius paštomatus yra prekių sumai esant didesnei nei 100 Eur. ir svoriui neviršyjant 30 kg.
4Koks užsakytų prekių pristatymo laikas?
Visos prekės, jei prie jų nėra atskirai nurodyto pristatymo laiko, pristatomos per 3-5 darbo dienas. Tai galioja pristatymams Lietuvos ir Latvijos teritorijose. Į Estijos paštomatus prekių pristatymo laikas yra 3-5 darbo dienos.
5Kaip sužinosiu, kad mano užsakymas pristatytas į mano nurodytą paštomatą?
Po to kai mes Jus informuosime jog siunta perduota kurjeriui, visą bendravimą su Jumis perima Kurjerio tarnyba ir informuoja apie pristatymą.
6Ką daryti, kai negaunu savo siuntos, nors esu gavusi/ęs el. laišku patvirtinimą, kad užsakymas išsiųstas?
Jei praėjus daugiau nei 5-6 darb o dienoms nuo gauto el. laišku patvirtinimo apie prekių perdavimą Kurjerio tarnybai - siunta Jūsų nepasiekia, būtinai susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.

;